28.12.2019
Jak zabalit balík, aby obsah dorazil k zákazníkovi v pořádku?
Zkušení e-shopáři vědí, že na zabalení zásilky záleží mnohem více, než si leckdo dokáže připustit. Velké množství poškozeného zboží nedělá dobrý dojem, stojí prodejce zbytečné peníze a spoustu drahocenného času. Pokud s provozováním e-shopu teprve začínáte, budou se vám hodit následující tipy. Na co si dát pozor při balení zásilek, jsme se zeptali profesionálů z Balík Servisu.
Základem je pevná krabice a vhodně zvolená výplň
Pracovníci ze zásilkové služby Balík Servis uvedli, že naprostou samozřejmostí by měla být pevná krabice. V praxi se používají lepenkové krabice s různými počty vrstev. Logicky platí, že těžší zboží vyžaduje obal z více vrstev než lehčí věci.
Obsah krabice by se neměl hýbat, což zajistí vystýlka v podobě bublinkové folie, polystyrenových kuliček či papírové výplně.
V praxi samozřejmě záleží také na tom, jak se k zásilkám chovají zaměstnanci zvoleného dopravce. Budete-li nuceni řešit až podezřele mnoho poškozených balíků, které byly správně zabaleny, pak je na čase, abyste zvážili změnu dopravce. Přeprava zásilek s Balík Servis je cenově dostupná, pohodlná a maximálně spolehlivá.
S Balík Servisem nepředstavuje žádný problém ani přeprava velkých zásilek. Maximální rozměry kusových zásilek činí 2×2×3 m a hmotnost zboží na paletách 700 kg.
Pozor na elektroniku a sklo
Problém může nastat v případě, kdy podceníte charakter některého zboží. K nejčastějším chybám patří zasílání elektroniky v krabicích s výstelkou z běžných polystyrenových kuliček. Správně by měla být výplň antistatická, aby nedošlo k nežádoucímu elektrostatickému výboji a poškození zboží.
Vhodným obalem pro přepravu skla jsou speciální polystyrenová pouzdra. E-shopáři tento typ obalu hodnotí jako nejspolehlivější.